زندگی رو دوست دارم ...


زندگی رو دوست دارم با تمام بدبیاریش
 
عاشقی رو دوست دارم با تمام بی قراریش
 
من می خوام اشکو بفهمم وقتی از چشام می ریزه

تنهایی گرچه کشنده ست واسه من خیلی عزیزه



تو کتاب نوشته عاشق خیلی تنها خیلی خسته ست

جای بارون بهاری روی چترای شکسته ست

اما من می گم یه عاشق همهء دنیا داره

همه چترا رو باید بست وقتی آسمون می باره



نون عشقو می خورم منت نونوا ندارم

سینه سوخته عاشقم با کسی دعوا ندارم
 
توی دنیایی که گرگ و بره گی تو ذاتشه

من می خوام خودم باشم با هیش کی کاری ندارم



زنده بودن نمی خوام زندگی قاموس منه

فقط و فقط دورنگی تنها کابوس منه

هر چی خاکم زیر پا اما غرورم آسمون

مشکی رنگه عشقمه ترانه ققنوس منه



کاش میشد دارو باشیم نه زخم کاری نه نمک

قطرهء آبی باشیم رو قلب خشکه و ترک

واسه عشق و عاشقی تو سختیاش کم نذاریم

واسهء خودمون آدمی باشیم نه آدمک



خیلی ها می گن که عاشقی رو دیدار بدونیم

اما من می گم که عشقو طرح دیوار ندونیم

من می خوام که مثل موج نباشم اما بمونم

کاش می شد تو عین سختی بازم عاشق بمونیم

نظرات 2 + ارسال نظر
احسان 8 تیر 1384 ساعت 19:30

علی جون سلام
خیلی حال کردم
دمت گرو
امیدوارم موفق باشی

سلام علی آقا
ایول
وبلاگ باحالی دارین
خیلی باهاش حال کردم
امید وارم همیشه اینقدر پر بار باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد