تندی رگبار از تو

سر پناه یار از تو

قلب بر دیوار از من

شهر بی حصار از تو

گونه ی تبدار از من

بغض چشمه سار از تو



خواب گندم زار از تو
 
بخشش و ایثار از تو

هق هق بسیار از من

تردی بهار از تو

اسب بی سوار از من

قصه ی فرار از تو



نفس نفس بودن من از تو

شکفتن و گفتن من از تو

مرورم کن خط به خط از نو



بیا ببین در چه حالم از تو

ببین ببین چه زلالم از تو

بیا شعر محال من شو

این ترانه ها از تو

درس و بزم از تو

خواب این سفر از من

راه کجا از تو



خواب گندم زار از تو

بخشش و ایثار از تو

هق هق بسیار از من

تردی بهار از تو

اسب بی سوار از من

قصه ی فرار از تو

نظرات 1 + ارسال نظر
احسان 8 تیر 1384 ساعت 19:25 http://هنوز نساختم

خیلی قشنگ و رومانتیک بود به شرط اینکه از جایی کپی نکرده باشی علی جون منتظر وب من باش امید وارم روز به روز بهتر و بهتر باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد