سیه چشمی به کار عشق استاد


به من درس محبت یاد می داد


مرا از یاد برد آخر ولی من


بجز او عالمی را بردم از یاد

نظرات 2 + ارسال نظر

khoda ghesmat kone az in siah cheshaaaaaaaa:D

سکوت 16 شهریور 1385 ساعت 14:29 http://sokot.persianblog.com

وبلاگی با شعرهای زیبا دارید ... صمیمانه تبریک میگم به حسن سلیقتون
اینو تقدیم به وبلاگتون میکنم
چه دورم، دور و بی فردا / چه سردم سرد و خاکستر/ شبیه لحظه ی بدرود / شبیه بوسه ی آخر / چه خاموش آمدی ای عشق / چه معصوم مثل مریم زار / رها کن طره ها در باد / رها کن دست من بسپار / از آغاز تبسم باش، کمی فکر من دلگیر/ تو ای تکرار بی فرجام / در این تلخای دامن گیر / اگر پیش تو خاموشم ... نگو عشق تو با من نیست / قفس تنگ و نفس تنگ است ، مجال از تو گفتن نیست / به من سهمی بده از عشق / از آن چشم های ویرانگر به بودای نگاه خود / مرا مومن کن ای کافر
ایام به کام
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد