من عاشق تو هستم مـــــــــــــــن تو رو می پرستم یه عمر عاشقانه به انتظــــــــــــــــــار نشستم


تو ماه آسمونـــــــــــــــــی فرشته ی زمینی برای قلب خستم پنــــــــــــــــــــــاه آخرینی


بی تو گل وا نمیشــــــــــــــه دردم دوا نمی شــــــــــــــــه دلم تا دنیا دنیاست از تو جدا نمی شـــــــــــــــــــه


عاشقم مـــــــــــــن دنیای من تو تویی تــــــــــــــو عاشقم مــــــــــــــــن رویای من تویی تـــــــــــــــو ای که بی
 
تو شبم سحر نمی شــــــــــــــــــه


عاشقم مـــــــــــــــــــــــــن....


خدا کنه همیشــــــــــــــه که یار من تو باشـــــــــــــــی به هر کجا که هستم کنار من تو باشــــــــــــــــــی


خدا خودش می دونـــــــــــــــــه بی تو می شم دیونــــــــــــــــه بیا که بی تو ای گل بهار من خزونــــــــــــــــــــــــه
 

بی تو گل وا نمیشــــــــــــــه دردم دوا نمی شـــــــــــــــــه دلم تا دنیا دنیاست از تو جدا نمی شــــــــــــــــــــه
 

عاشقم مـــــــــــــــــــــــــن....



شور عشق  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
شقایق 30 خرداد 1385 ساعت 23:04

خیلی قشنگ هست کاش من هم وبلاگ داشتم تابرای کسی حرف دلم رابزنم. علی جون موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد