زندگی سه چیز است :

اشکی که خشک میشود

لبخندی که محو میشود

یادی که می ماند ولی فراموش نمیشود

 

 

 

غرورت را برای کسی که دوستش داری بشکن

 

                                                         ولی دل کسی که دوستش داری به خاطره غرورت نشکن

 

                                                                                                                             یادت نره..........................

 

 

 

 

 در تاریکی شب سه شمع روشن کردم

 اولی برای دیدنت

دومی برای موندنت

سومی برای بوسیدنت

در آخر هر سه رو خاموش کردم برای در آغوش کشیدنت

 

 

 

زندگی مال تو مرگ مال من

                                      راحتی مال تو گرفتاری مال من

 شادی مال تو غم مال من

                                      همه چیز مال تو ولی تو مال من

 

 

 

وجـودم تـنها یک حـرف است

 

وزیـستنم تـنها گـفتن هـمان یک حـرف

 

 

حالا من یک سوال دارم زیستـن شـما برای کدام یک حرف است ؟

 

 

 

به که باید دل بست ؟

               به که شاید دل بست ؟

                         نقش هر خنده که بر روی لبی میشکفد  

                                                             نقشه یی شیطانیست در نگاهی که تو را وسوسه عشق دهد

                                                                                                                              حیله پنهانیست

                                                                                                                                      

 

 

                         عشق یعنی

 

   رفتن و نرسیدن!!

                                         

                                                    و در اخر ...

                                                                                  اینه تقدیر عاشق...

 

 

الـــنـــاز جــــون

بودنم را هیچ کس باور نداشت هیچ کس کاری به کار من نداشت

بنویسید بعد مرگم روی سنگ با خطوطی نرم و زیبا و قشنگ

او که خوابیده ست در این گور سرد بودنش را هیچ کس باور نکرد

 

 

نشد برم ، نشد نره ، نشد بخواد ، نشد بیاد

                                                                                      نشد ولی شاید بشه ، واسم دعا کنین زیاد

 

علی