تقدیم به شقایق

 

به هم که می رسیم

سه نفریم

من و تو و بوسه

 

از هم که جدا می شویم

چهار نفریم

تو و تنهای                                                              من و عذاب 

 

خیلی دوستت دارم خیلی زیاد

 

 

 

 

چنان دل کندم از دنیا ...... که شکلم شکل تنهاییست

                                                                         ببین مرگ مرا در خویش ..... که مرگ من تماشاییست

مرا در اوج می خواهی .... تماشا کن  تماشا کن


                                                                            دروغین بودمت دیروز ...... مرا امروز تو حاشا کن


در این دنیا که حتی ابر .....نمی گرید به حال ما


                                                                               همه از من گریزانند ....... تو هم بگذر از این تنها

 

 
 
خنده بر بختم زدی تا خود پسندی آرزو دارم تو هم هرگز نخندی سادگی کردم اگر دل برتو بستم ساده بودم ساده بر خاکت نشستم
 

 

شرمندگی

اگه عشقی نباشه آدمی نیست اگه آدم نباشه زندگی نیست نپرس از من چه آمد بر سر عشق جواب من به جز شرمندگی نیست